5 mar 2009

AMOR

Entre o rebumbio de xente,mofas,ecos e sombras... perforas a miña dura coraza zumbante e zorengante luz turquesa...

Entre sombras roubasme, apropiaste do meu agazapado corazonciño, abres coma un peto o meu peito e trabasme no mais profundo do meu tinguido ser, o cal so pode ferir a idea de que te alonxes, de que te afastes máis lonxe de onde eu te poda apertar.

Pouco a pouco o teu cor e textura fundense cua miña pel nun baile etereo de bagoas de suor frio froito do noso belo exercicio de aurea sensualiade.

Quizáis e porque son un novato... ¿pero que lle pasa o meu estomago? que bichos revolotean ahi dentro??

É posible que esta noite me consumas e ensumas pero quizáis xa este perdido, asi que pasame esa fría copa e continuemos xirando...

Señoras e señores son unha broma de min mesmo unha pelele enchoupado de whiskey, una version macabra dunha tórrida noite de verán que me absorve e translada lonxe dunha realidade tardía da que so podo comprender... que eu so quero que continues preto de min.

PURPLE OCTOPUS

4 comentarios:

Anónimo dijo...

No seu esperado regreso Purple Octopus proponnos un sutil paseo polos primeiros momentos da relación amorosa,onde a paixón barre calquer tipo de pensamento racioal...e todo que está arredor nosa desaparece por arte dunha maxia...pola que merece a pena vivir...

Anónimo dijo...

Sentimentos cuxa fermosura enternecen,é marabilloso o amor!!!Moi agradable teu relato Purple octopus.

Anónimo dijo...

Qué dulzura,...estou co redes Chronicle en que o regreso amoroso de Purple octopus é abraiante: os primeiros pasos do amor son sempre igual de adictivos, atrapan á marxe da súa utilidade,..Describes perfectamente o preciosismo e irracionalidad do momento. Gústame, Octopus.
Anabel Lee

Anónimo dijo...

^^ las cosas que suceden en ese momento son un misterio, yo solo le doy forma a lo que siento. saludos y gracias por los piropos ayudan a seguir pariendo lineas.

bicos